Ειδικός Εμπορίας και Διαφήμισης & Προώθησης Προιόντων – Digital Marketing


Γιατί να σπουδάσω Digital Marketing

Το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης διαδραματίζει κομβικό ρόλο στη συνολική επιχειρησιακή λειτουργία: μεταξύ άλλων πραγματοποιεί έρευνα του ανταγωνισμού, προτείνει κανάλια επικοινωνίας και διαφήμισης σε συνδυασμό με τη διάθεση προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών, διαμορφώνει την επικοινωνιακή στρατηγική.

Η εικόνα του προϊόντος, η προβολή και η διαφήμιση, η προώθηση και εμπορία του, απαιτούν πολύπλευρες ενέργειες και εκπαιδευμένα στελέχη.
Ο ειδικός “Marketing» μπορεί να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και το business plan της εκάστοτε επιχείρησης σχετικά με το σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, την προώθηση και προβολή τους καθώς και την επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Επίσης όπως προστάζουν οι απαιτήσεις του σήμερα αναλαμβάνει και το management σε τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα.

Γιατι στο Ι.Ι.Ε.Κ Ευρωπρόοδος Κορίνθου; 

  • Έρχεσαι σε άμεση επαφή με την Αγορά Εργασίας και τον χώρο του Μάρκετινγκ,  
  • σεμινάρια, εκπαιδευτικές επισκέψεις, συνεργασίες με επιχειρήσεις,
  • εργασίες πάνω σε πραγματικά case studies και on-the-job training.
  • Τα μαθήματα διδάσκουν καθηγητές με άρτια ακαδημαϊκή κατάρτιση, αλλά και επαγγελματική εμπειρία καθώς προέρχονται από την Αγορά.
  • Κρατικό Πτυχίο
  • Marketing
  • Αρχές Οργάνωσης Και Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Δίκαιο (Γενικές Αρχές, Ενοχικό, Εμπορικό)
  • Οικονομικά Μαθηματικά
  • Στατιστική
  • Γενική Λογιστική
  • Οικονομική Των Επιχειρήσεων
  • Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
  • Διεθνές Εμπόριο
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Έρευνα Marketing
  • Διαφήμιση – Διαφημιστικά Μέσα
  • Marketing Λιανικού Εμπορίου – Χονδρεμπορίου Και Φυσικής Διανομής
  • Διοίκηση – Σχεδιασμός Πωλήσεων
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση
  • Διάρθρωση Και Προβλήματα Ελληνικής Οικονομίας
  • Διοίκηση Marketing
  • Στρατηγική Και Σχεδιασμός Marketing (Marketing Planning)
  • Μέθοδοι Και Τεχνικές Προβλέψεων Στο Marketing
  • Προγραμματισμός Άμεσου Marketing
  • Βιομηχανικό Marketing
  • Διεθνές Marketing
  • Marketing Υπηρεσιών
  • Case Studies
  • Αγγλικά
  • Η/Υ

Το Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing) απασχολείται κατά κανόνα σε Τμήματα
ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα και σε διαφημιστικές
εταιρείες. Ειδικότερα, το Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing), μπορεί να
εργαστεί είτε ως μισθωτός είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας σε:
– Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
– Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία,
εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
– Τράπεζες
– Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
– Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
– Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
– Media shops
– Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
– Εταιρείες web design και e-commerce

Τα ειδικά επαγγελματικά προσόντα του αποφοίτου της ειδικότητας συνίστανται στα ακόλουθα:
– χειρίζεται εξοπλισμό γραφείου σύγχρονης τεχνολογίας
– πραγματοποιεί έρευνες marketing (συλλέγει, μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και
πληροφορίες που αφορούν τον καταναλωτή, τον προμηθευτή, τον ανταγωνισμό, τους μεσολαβητές, τα
διαφημιστικά μέσα και την αποτελεσματικότητά τους κλπ)
– αναλύει την κίνηση της αγοράς και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων
– πραγματοποιεί ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων
– συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά
– συγκεντρώνει στοιχεία για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις
– συμμετέχει στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος
– συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση των προϊόντων
– εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων
– εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού
– πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος.

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης & Προώθησης Προϊόντων ( Marketing):

  • Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται τη Διοικητική λειτουργία του Οργανισμού.
  • Εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και
    τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων.
  • Εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και
    τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στην προώθηση και προβολή τους.
  • Εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και
    τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και
    διάθεσης των προϊόντων.
  • Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται την επικοινωνία του Οργανισμού

Καθηγητές της Σχολής

  • Φόρτη ΣωτηρίαΦόρτη ΣωτηρίαΚαθηγήτρια Ζαχαροπλαστικής
    • Απόφοιτος του τμήματος μετεκπαίδευσης του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ – ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ.
    • Τεράστια εμπειρία στον χώρο της Ζαχαροπλαστικής και της Αρτοποιίας ως PASTRY CHEF  σε μονάδες όπως το HOTEL CLUB CASINO, POSEIDON RESORT,  ΠΕΥΚΑΚΙ ,την αλυσίδα OLYMP  στην Γερμανία
    • Συντονίστρια  ομάδας  PASTRY  παραγωγής για οργάνωση, παραγωγή buffet σε επιχειρήσεις διοργάνωσης κοινωνικών  εκδηλώσεων και συνεδρίων
    • Παρακολουθεί συνεχώς σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σχετικά με νέα υλικά και τάσεις της Ζαχαροπλαστικής τέχνης
    • Έχει ειδίκευση στην παραγωγή  ελληνικών παραδοσιακών γλυκών-γλυκά κουταλιού κατέχοντας ένα μεγάλο portfolio πρότυπων  συνταγών και σημειώσεων
  • Κεχρή Κατερίνα:Κεχρή Κατερίνα:Καθηγήτρια Τροφίμων
    • Απόφοιτη του ΤΕΙ Πάτρας του τμήματος  Τουριστικών Επιχειρήσεων.
    • Έχει διατελέσει υπεύθυνη σε διάφορες  επιχειρήσεις εστίασης και παροχής υπηρεσιών
    • Έχει εργαστεί  ως F/B Assistant σε πολλές ξενοδοχειακές μονάδες .
    • Έχει παρακολούθησει πλήθος σεμιναρίων  σχετικά με την ψυχολογία του καταναλωτή και των ανθρωπίνων σχέσεων.
  • Αλεξίου ΔημήτρηςΕιδικεύεται στην τέχνη της Ζαχαροπλαστικής
    • Εργάζεται ως PASTRY CHEF στο HOTEL ALKYON RESORT τα τελευταία 15 χρόνια.
    • Σημαντικό στέλεχος ως σύμβουλος όλων σχεδόν των εργαστηριών ζαχαροπλαστικής στον Νομό Κορινθίας .
  • Δόγρανλη ΚατερίναΚαθηγήτρια Υγιεινής Τροφίμων- HACCP
    • Απόφοιτη του τμήματος Χημείας  του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
    • Επιθεωρήτρια Συστημάτων Διαχείρισης  Ποιότητας Ασφαλείας Τροφίμων και εφαρμογής συστημάτων ISO και HACCP σε μεγάλες εταιρίες της Πελοποννήσου.
    • Διαθέτει μεγάλη προϋπηρεσία στην εκπαίδευση ενηλίκων  σε διάφορα Κ.Ε.Κ και
    • Ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών του ΕΦΕΤ.
  • Σούκουλης ΔημήτριοςΣούκουλης ΔημήτριοςΥπέυθυνος Σπουδών – Καθηγητής Τουριστικής Κατεύθυνσης
    • Απόφοιτος του ΑΤΕΙ ΠΑΤΡΩΝ με μεταπτυχιακές σπουδές στο ΕΑΠ τμήμα Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
    • Απασχολείται ως Διοικητικό στέλεχος όσο και σαν σύμβουλος σε Τουριστικές επιχειρήσεις
    • Από το 1998 σαν εκπαιδευτικός σε διάφορα ΙΕΚ και από το 2001 έως το 2015 διετέλεσε αναπληρωτής  εκπαιδευτικός στις σχολές Τουριστικής κατεύθυνσης του Υπ. Τουρισμού.
    • Έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης και εκπαιδευτικός ενηλίκων, σε σε διάφορους οργανισμούς  με αντικείμενο όπως η κατάστρωση σχεδίων marketing και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.
    • Έχει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και επαγγελματικών ομάδων
  • Στάθης ΠουλίτσηςΣτάθης ΠουλίτσηςΔιευθυντής ΙΕΚ – Καθηγητής Οικονομικών Μαθημάτων
    • Απόφοιτος οικονομικού τμήματος Οικονομικού Πανεπιστημίου Aθηνών.
    • έχει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και ιδιαίτερα σε επαγγελματικές ομάδες.
    • Ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής μονάδας στον κάτω Άσσο Κορινθίας.
    • Διατηρεί εταιρία με αντικείμενο τα social media & digital media marketing.

Είμαι έτοιμος να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα!





Δείτε τις Υπόλοιπες Ειδικότητες της σχολής μας.

 

Μάθε πρώτος όλα τα νέα για την ειδικότητα που σου αρέσει!